Fredag!

Nu har man börjat blogga, tacka Maria (lillaspeedys.blogg.se) för att jag ens började med det igen, sen så tycker min flickvän Jennifer (jejje87.blogg.se) att det är jätte bra för då kan hon läsa vad jag hittar på för dumheter nere i thailand sen när jag åker ner dit och arbetar med dykning och softar runt med Rickie och resten av sthlm:arna och även the Katoys in Kanya Massage!

Fredagar brukar ju vara roliga dagar med fester eller mys! Får jag göra något av det eller??
Naeee för jag har 8 stygn i skallen sen förra fredagen och  min underbara flickvän Jennifer ska på Judo läger i sthlm!
Men jag får ju iaf mysa i Tims soffa och spöa honom i Nhl till Ps3, inte samma sak som med Jennifer men man får ju ta det som bjuds ;) Du ska inte känna dig som en leftover Tim men Jennifer är ju faktiskt en tjej...
Men jag har ju iaf varit lite smart idag... Jag har ju bokat in en tid hos sköterskan för mina stygn så att jag kan spendera min eftermiddag på måndag tillsammans med Jennifer (om jag nu får boka om mitt arbetspass också),
för efter dom två sista dagarna med Jennifer så är det ju två veckor kvar tills jag får se henne igen =( iofs dags att vänja sig nu, för sen när hon åker hem ifrån thailand så är det ju 3 månaders ensamhet med fröken höger som enda tröst på kvällarna, tur att det finns datorer och telefoner...

Imorgon e det match mellan vårat älskade landslag och portugal... tyvär så vill jag ju meddela er om att vi får dyng stryk!
Det är mycket sorgligt men tyvär sant, likförbannat kommer jag att sitta där och gråta när vi släpper in mål efter mål...
Nästan patetiskt av mig att spendera mina krafter på matchen när jag kan ha kul istället...
Men vi kan ju vinna, vi kan ju faktiskt chocka hela fotbollsvärlden och vinna över dom, då vill man ju inte vara den enda som har missat matchen sen ju... Suck... Fan jag hatar att se dom förlora,,, finns inget värre...

Men men nu ska jag vidare till jobbet och kolla om min plan fungerade eller om jag bara får börja senare...
Håll tummarna för mkg nu ni som läser detta!


BTW så skrämde jag nyss min sambo Niklas som börjar jobbet kl 2...
N- Vad är klockan Peter?
P- Halv....
N-Halv vadå?
P-Halv 2...
N reser sig ur sängen med ögonen uppspärrade! SKOJAR du med mig eller????
P-Naeee....
N-Du måste skoja!!!!!
P- Ja den är halv 1!
N lägger sig ner igen, fan vilken tur...


Over and out.

ALTAN APOR!

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack sötaste.

Fick jag dig att börja blogga?

Va d kanske så att du läste min blogg å kom fram till att ngn borde skirva ngt vettigt å inte blogga om massa konstigheter?

Men en sak säger jag. Om du börjar blogga om mode lr ngt annat muppigt då kör jag på dig. HA HA

:)

Nu har jag lite prylar å kirra, men as always

C U Later :) Puss kram

2008-10-10 @ 13:04:04
URL: http://lillaspeedys.bloog.se
Postat av: Maria

HA HA HA tack såå mkt.

Alltid lika underbart att du e grymt smidig..

ska du inte berätta om mina fantasier å min/mina roliga toys nu när vi ändå e i farten på å skämma ut mig? ha ha ha ha ha ..

skrattar så jag gråter. men heeeey en sak e ju säker.. mitt horoskop stämmde.. dvs att min morgon dag kommer köra ihops sig...FUCK.. aja

bara live on å låtsas som att d regnar men nu ska jag ut å handla mig en väska så jag kan ha min packning imorogn.. Ringer dig snart igen.

Vadå Bijatch?

BITCH lr PRINCESS men ingen Bijatch!

Comprende? :p mo ha ha ah

If I dont C U first..

2008-10-10 @ 16:24:57
URL: http://lillaspeedys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0