Jejje, Zarah och toapapper!

Vill börja med att säga grattis till Zarah som nu har blivit 22 år gammal!
Grattis gumman, jag hoppas att du är hemma i helgen även om din
pojkvän drar upp till karlstad och hälsar på sin far, för jag vill ju säga
grattis till dig på riktigt ju! Jag tänkte ju på dig imorse när jag hade varit
på toan! Jag viker (nästan) alltid mitt toapapper när jag skiter!
Jag kommer aldrig att glömma när du frågade om jag var en knögglare
eller vikare ;) det var en så sjukt rolig fråga, som att människor skulle ha
tid och tänka på hur dom hanterar sitt toapapper innan dom torkar sig,
eller om dom ens skulle tänka på det även om dom hade haft tid!
Fan Zarah, du är ju bara så jävla skön jämnt!

Vad har annars hänt här i mitt hem sen jag skrev sist...

I måndags så hade jag fixat så att jag fick byta arbetspass så att jag
kunde gå till sjuksköterskan och plocka bort dom där irriterande stygnen,
plus att jag fick mer tid med min älskade Jennifer som jag verkligen
saknade sjukt mycket, men hon kom ganska sent, mycket senare än jag
hade räknat med iaf,men det var faktiskt hennes brors fel, Jesper och
hans jävla damm! Hans tidsplanerning funkar inte riktigt när han hamnar
vid sin älskade damm, suck. Men hon kom ju sen iaf, och den oro som
jag hade haft hela söndagen bara försvann så fort jag såg henne, hon är
verkligen helt underbar, jag låter säkert jätte larvig men hon e det, jag blir
verkligen lycklig när jag får vara med henne!
Vi låg och myste, lyssnade på musik, *censur*, pratade med Nikke när han
kom hem och sen lagade jag mat till alla 3 =) As gott... som vanligt =P
Sen på tisdagen så fick jag vakna upp bredvid min söta flicka för sista
gången innan jag kommer ner och håller henne sällskap i thailand i 2 veckor,
tyvär är det ju nästan två veckor kvar, eller nu är det bara 1 vecka o 4 dagar,
det här är det längsta jag varit utan henne sen vi började dejta... Kommer bli
3 mycket långa månader sen ensam i min kingsize säng i phuket! *suck*
Men men jag kommer ju bli extremt mycket gladare sen när jag träffar henne 
här hemma sen igen! Jag försöker intala mig själv att 3 månader kommer att
gå skit fort när man dyker o tränar varje dag och chillar med Kungen, tyvär
så kommer jag väl bryta ihop som förra året, och då var det "bara" för att jag 
saknade mina älskade vänner här hemma i sverige! 
Jag vet att jag låter töntig men jag e en ganska mjuk och blödig kille...

Onsdagen började ju bra iaf, Jennifer ringde mig precis när jag hade vaknat,
sen ringde jag Ann och hon skulle fixa en fläckt till min lägenhet så att Jejje och
Marie slipper dö av värmeslag där nere, sen efter det ringde jag Carlos som 
jag har köpt min säng av, han skulle köra hem den till mig idag,,,, med en....
MOPPE MED VAGN!!! Fattar ni hur kul det är eller! En Kingsize säng efter en
Moppe med släp! Shit, jag är iaf imponerad! Haha.
Sen efter att Jennifer ringt mig igen och jag ätit frukost och pratat med Maria på
på msn så gick jag och handlade lite mat i regnet, sen precis innan jag kommer
till min dörr så ramlar jag i trappan och slår i mina armar, min röv plus att mitt
samtal med Jejje bryts! Tog en kyckling bit i en plastpåse och kylde ner min
vänster arm, sjukt ont gjorde det men Jennifer pratade med mig i telefonen så
jag tänkte inte lika mycket på smärtan som jag hade gjort annars, även om jag
tyckte jätte synd om mig själv nu också bara för att få lite medlidande utav Jejje ;)
man får ju ta chanserna när dom dyker upp ju *hihi*
Sen har jag bara jobbat och haft as tråkigt, vill att Tim ska bli frisk nu...
Jonas och Simon är ju avbytare så dom är ju lite överallt så man har ju ingen
koll på vart dom är, men tyvär så har ju min lilla Tim ryggskott och är sjukskriven!
Måste ringa honom imorgon och kolla hur han mår där hemma vid sitt Ps3,
tänk om han sitter och tränar upp sig i Nhl nu, då kommer jag ju aldrig vinna
igen ju :'( och jag som hatar att förlora, hoppas han spelar Need for speed eller
något annat roligt spel, huvudsaken är att han inte blir bäst i NHL!

Fattar ni eller min flickvän drar till thailand imorgon! och jag får inte mysa med
henne förens jag kommer ner dit, efter det så blir det ju iofs bara värre, 3 månader
utan henne där nere kommer slita på min hjärna! Mitt psyke kommer ta mycket
stryk när jag är där, men det ska nog gå bra, bara koppla bort hjärnan ett tag.

Men nu ska jag ta och borsta min vita fina tänder, älskar mina tänder!

God natt alla  ALTAN APOR!

Kommentarer
Postat av: Jejje

Kommer verkligen sakna dig nu när jag åker ju! Tänker på Dig hela tiden! <3

2008-10-16 @ 10:44:09
URL: http://jejje87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0