Barnvakt...

Ja mycket har hänt sen jag var här inne och skrev sist, jag har ju faktiskt kommit hem till min underbara flickvän
Jennifer och det undebara vädret i sverige det är kallt, blåsigt och lite snö på marken också! Sweet! =) 
Sen jag kom hem har jag varit med min flickvän först i landvetter, sen skulle vi till visby så vi åkte dit men tog en natt i
finspång hos min kära vän Gabbe och firade min söta gudson Izak som fyllde 2,efter det drog vi vidare till Visby och
började måla och sätta ihop inredningen, vi fick även besök av Jennifers kära far under helgen.
Det var faktiskt mycket trevligt att vara med Jejje i visby och hjälpa henne även om vi inte alltid var så glada på
varandra, jag är lite för mycket perfektionist ibland och det är inte alltid så bra, så jag gav upp och insåg efter
ett tag att tjejer har alltid rätt, that´s it! Haha.

När vi var klara åkte vi tillbaka till landvetter och dagen efter så drog jag hem till finspång, där det blev lite stressigt
med vänner som skulle besökas, folk som fyllde år, flyttade utomlands och folk som flyttade, men jag hade faktiskt
kul iaf när jag var hemma =)

Sedan drog jag vidare ner till mina vänner och min mamma nere i forsheda i några dagar innan jag åkte vidare
nere till Jennifer igen i lördags och va med henne i ungefär ungefär en dag innan hon åkte vidare till sälen för att
jobba, så nu är jag kvar hemma hos henne och tar hand om hennes två bröder och rastar hennes familjs husdjur.
Och på frågan om det går bra... Ja vad ska man säga, igår gick det jätte bra faktiskt, men imorse så bråkade
dom små liven, Jesper (20) vaknade av att Jack (10) slog på honom och han fortsatte göra det i 20 min innan
Jesper blev arg och slog tillbaka och precis efter det kom jag in i huset  medans dom höll på att bråka,
anledningen till Jacks damp anfall på Jesper var ju för att han hade lagt sig bredvid Jack på natten för att han hade
kastat in sina lakan i tvätten igår men var för trött för att bäda om sin säng så han la sig i sin mammas säng
(mammaLotta är också i sälen) bredvid Jack vilket han hade sagt till jack tidigare på kvällen men det ville inte Jack
så Jesper sa okej jag sover väl där uppe då... Men sen la han sig där inne iaf så när Jack vaknade så bli han jätte
arg på Jesper och bara måste slå honom, onödigt av Jack om ni frågar mig men det är sånt som händer mellan
syskon, inget jag kan göra åt det heller.
Sen var jag ute med hundarna en snabbis för jag får inte släppa ut dom för Jesper och han sa att dom bara behöver
en promenad bort till korsningen, imorgon blir den längre än dit för äckel frank och stor klumpen (heffa) hade bajsat
på köksgolvet förut, förb****ade, J*vl* H*nd J*vl*ar! Tänkte jag då men inte deras fel att dom inte fick gå längre,
så nu blir det längre promenader imorgon.
Det kommer att vara en tuff vecka det här men det kommer nog att gå hur bra som helst,
måste bara få lite mer ordning på dom två små bröderna...

Sen var det faktiskt 7 månader sen som jag blev tillsammans med Jennifer igår/ inatt =D
Du är det finaste som finns!
Älskar dig Jejje <3




Altan apor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0